Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek

Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Április 30. 07:52, szerda | Belföld
Zsigó Róbert: május második felében lesz döntés az árréscsökkentés fenntartásáról
Amikor a kormány bevezette az árréscsökkentést, úgy döntött, hogy május 31-ig tartja azt fenn, ezért május második felében értékeljük és döntünk arról, hogy folytatjuk-e az árréscsökkentést
2025. Április 29. 07:32, kedd | Belföld
Közösen népszerűsíti Magyarországot az Emirates és a Visit Hungary
Közösen népszerűsíti Magyarországot az Emirates és a Visit Hungary a beutazó turizmus fellendítése érdekében - közölték a felek az MTI-vel hétfőn.
2025. Április 29. 07:30, kedd | Belföld
Ukránoktól félti a magyar munkahelyeket Orbán Viktor
Ukrajna európai uniós tagságának kérdése eldönti, hogy milyen lesz a mai fiatalok következő 20 éve, a legaktívabb, legproduktívabb, legígéretesebb két évtizede